vrijdag 3 november 2017

ZO VADER ZO DOCHTER - BREAK FREE

reconstructie - reconstruction

Het verwilderde perceel is met gigantische inspanning omgetoverd in een prairie in wording zodat de honden er kunnen rauzen en verstoppertje spelen, en de baasjes er mooi bijzitten. De omheining van instabiele draad is veranderd in een stenen muur. Geen hond die daar nog uit ontsnapt. Behalve Jaspers dochter: Pop. NB Vaders record is 2.20 meter.

Ik ben nog geen drie minuten aan de buurkant van de muur of ik hoor Pop achter me gapen. Ze tippelt over de rand van de tuinmuur of het de gewoonste zaak van de wereld is. Ze moet de bakstenen regels met uit cosmetisch oogpunt diepliggende voeg, als trap gebruikt hebben en showt dat het voor haar een koud kunstje is om erover te klimmen, erop te wandelen en naar beneden te springen. Goddank dat ze het me laat zien en dat er aan het einde van de brandgang nog een poort is. Toch maar voegen, of wilde ze gewoon in mijn nabijheid zijn?


Photographer: Chris Larsen. Dad Jasper can beat 2.20 mtrs. high

The purchased wild plot next to our house has been transformed into a upcoming prairie where Pop and her dog friends can frolic around. The unstable wired fence became a beautiful brick wall. No one's gonna escape from this garden! Except ... Jasper's daughter Pop. By the way: her fathers record is 2.20 mtrs. high.

I'm less than 3 minutes on the neigbor side of the wall. I turn around because I heared a yawn. I see Pop walking over the edge. She must have used the open space between the bricks as a staircase (we didn't fill them with mortar because of cosmetic reason). Fearless she shows that climbing over the wall, walking over the edge and jumping down is easy peasy for her. Time to call the mason.

Je bent meer dan welkom op mijn website    

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak

 You're more than welcome on my website where lots of dog stuff's going on.