zondag 21 augustus 2016

STADSE FRATSEN deel 23


Knipsels waarin de hond de hoofdrol speelt. Hij verdient het.



PS 18 juni 2016 MIJN AMSTERDAM MARC KOEHLER ARCHITECT TEKST: RITA SCHROEN.
Dieren in Amsterdam
Ik heb sinds december een ontzettend leuke hond die mijn leven heeft veranderd en ik ontdek Oost op een nieuwe manier nu ik dagelijks met hem hardloop.
Mooiste park 
Het Flevopark: rustiger dan het Vondelpark, wilder dan het Oosterpark en groender dan het Westerpark; bovendien een hondenparadijs waar ze vrijuit mogen lopen en zwemmen.


VM magazine Iedereen heeft wel een dood broertje Gerbrand Bakker
[...] Ik raakte in een depressie en kocht een huisje op het Duitse platteland, trok me daar terug, en hield me bezig met klussen en tuinieren. Ik nam een hond, Jasper, aan wie ik op goede dagen een hoop plezier beleefde.
Toen zijn nieuwste boek af was is Jasper doodgegaan. Komt er een nieuwe hond? Nu nog niet. Ik heb een drukke zomer voor de boeg. En ik ben er nog niet klaar voor. Maar in de herfst, als de dagen korter worden, ja dan wel. Dan ga ik in de winter de hele dag met de hond op de bank Netflix kijken.[...]


VM 5 - 9 - 2015 Binnenkijken bij Helene van Marcke in Parijs Tekst: Angela Wals foto: Sanne de Wilde
[...] 'De helft van de tijd woon ik in Gent en mijn vriend komt elke maand een week langs in Parijs.'
Ben je veel aan het sjouwen, zo pendelend tussen twee woningen? 'Nee hoor, ik neem mijn computer mee en hond Joe. Verder ligt op beide plekken alles wat we nodig hebben. Dat is sowieso niet veel.'[...]


Thomas van Luyn column: Begrijp me goed, ik heb een hekel aan blowen
[...] 'Ik spreek als ervaringsdeskundige. Ik heb er jaren mee weggepist. [...]  'Dokter, ik heb zo'n last van bloeddoorlopen ogen en onbedaarlijke lachbuien. ''Hm, klinkt ernstig. Vertel mij eens, krijgt u wel eens hysterische trek in gevulde koeken en Ringlings?" 'Ja nou. En dan ga ik hongerig naar de avondwinkel, maar dan kom ik thuis met tien rollen wc-papier omdat er een lief hondje op de verpakking staat. [...]

Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
1001 dog tricks and games in SPEELS