vrijdag 13 mei 2016

FLOSS

Why are you flossing your pearly white teeth?
Waarom flos jij je parelwitte bijtertjes?

I'm not flossing, I'm provoking you.
Ik wil niet flossen, maar spelen.

Nananana, I got a floss rope and you don't.
Lekker pesten: ik heb een flosje en jij niet.

Come and get it.
Ik daag je uit.

Piece of cake.
Kippetje.

I'm faster - we'll see about that!
Ik ben sneller. Dat zullen we nog weleens zien!

This is not fun anymore. Give me that.
Nou, vind ik het niet meer leuk. Geef hier dat ding.

I want it ... now!
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!

Pop gets her way: Forever your honeybunch Isku xxx.
Pop krijgt haar zin: voor altijd je liefje Iskusjekusje.

Looks like they're posing for their engagement photo.
I cross my heart that's unknown to us. She is only 5 months old!
Poseren ze hier nou voor een verlovingsfoto?
Ik zweer het je, er is niets beklonken. Ze is pas 5 maanden!

These beautiful pictures are made by Sandra van Gasteren
Fotoreportage: Sandra van Gasteren www.sandravangasteren.nl