zaterdag 28 februari 2015

STADSE FRATSEN XI


Eindelijk weekend VK magazine tekst Eva Hoek
Eddy Terstall:’Mensen die niets  met dieren hebben, wantrouw ik, die zijn meestal ook niet goed met mensen.’ Franciscus van Assisi had het niet beter kunnen verwoorden.

Mijn Amsterdam Roeland Hazendonk P@ 25 oktober 2014
Roeland Hazendonk Wil altijd nog
‘Heel even - al is het één minuut - mijn eigen hond (Foef) zijn. We hebben leuk contact, maar je weet niet wat hij denkt. Net als bij de meeste mensen.’

Buitenspelen Puur Natuur 2 2014
Broer “Ik heb geen zus en ook geen broer, maar wel een hond die Broer heet. Honden zijn mijn lievelingsdieren. Tiko Mooij 7 jaar.

Fressnapf Journal - Amor auf vier Pfoten. 
Honden brengen schwung in het liefdesleven van hun eigenaar. Dat is de uitkomst van een enquête onder 500 Duitse hondeneigenaars. 90% bevestigt de flirtfactor. 88% komt door de hond makkelijker in contact met andere mensen. 2% daarvan leidt tot een vaste relatie. 11% laat weten dat de hond door zijn mensenkennis hen behoed heeft voor teleurstellingen.