donderdag 26 juli 2012

I LIKE IKE


Of blutse Boxer Ike vernoemd is naar de legendarische commanderend generaal en gewezen president Eisenhower is ons onbekend. Wel dat hij meteen de leiding nam toen we hem ontmoetten. In het zwerfafval langs de rivier had ik naar stokken gezocht. Vier had ik er gevonden. Dat moest voldoende voorraad opleveren voor Skips waterapporte. Skip droeg de mooiste in zijn bek, de rest klemde ik in mijn handen. Ike wilde meteen het stokje van Skip overnemen. Die gromde voorzichtig. Dat was voor het eerst dat ik Skip dat hoorde doen, trouwens. Ike probeerde daarom mijn stokjes te jatten. Aangezien mijn wijsvinger er per ongeluk tussen zat, stond ik geheel vrijwillig de zorgvuldig geselecteerde takkenbos af. Die wilde Skip weer en zo ontstond er een stokjes-verwisselen-estafette. Zelfs onder het waterapport wisselden beide hondse heren nog van stok. Ondertussen deelde Ike’s baas nog een puike zwemtip met ons, waarover later deze week meer. Daarom net als destijds de verkiezingsslogan, scanderen wij: I like Ike!



www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
mydogskipdoesthetrick.blogspot.com- playful dog entertrainment